hoojj

Den hära dagen har varit jättejättejätte dryg. Familjen for till boviken, men jag orkade inte följa ju. Sen kom dom hem vid 3, då for jag och mamma och skulle kolla om vi hittade en ny mobil åt mig. men nejnej det gjorde vi inte, alla jag ville ha tyckte mamma att jag inte skulle ha. Men sen när vi kom hem gick mamma in på nått och köpte mobilen som jag vill ha iaf. SNART KOMMER DEN=D Sen vid halv8 kom filip hit, vi såg film hela kvällen och hade mysigtmysigt. Efter ett tag började det regna och åska jättejätte mycket, men det vart bara mysigare, ahha. sen vid 11tiden skulle Filip hem. Jag följde han enbit, fast vi typ bor 100 meter ifrån varandra.

Jag älskar dig Filip!!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0