heihihie

Om mig

Längd: 160
Vikt: vetja:S
Storlek: s eller xs
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: blond
Ögonfärg: grön
Stjärntecken: oxen
Mest nöjd med: vetinte
Minst Nöjd med: veeetinte
Tatuering: Nejnej
Piercing: öron
Ärr: 3
Gångstil: vetjaa:O
Du känner igen mig på: vetine

Favorit...

Film:
  bumbibjörnarna
Bok: Vetinte
Artist:  vetinte
Låt: massa
Kändis: ingen
Årstid: sommar vinter
Mat/Dryck: cola, ramlösa
Djur: kanin(?)
Färg: svart, röd
Parfym: min:]
Ämne i skolan: hk
Land: SPANINEN
Klädesplagg: vetite
Plats: hemma vid datorn


Levnadsätt

Vaknar:
11
Sover: nu
Äter: mat
Fordon: CYKEL
Bidrag till miljön: va(?)
Antal fester i mån: inge
Antal filmer per vecka: 5
Serier: SIMPSON
Duschar: varjedag


Har du någonsin....?

Hoppat fallskärm:
nej
Blivit kysst: ja
Gått objuden på en fest: näe
Blivit dumpad: jaa:)
Ätit någon insekt: Säääkeert, smarrigt
Tränat till du fått blodsmak i munnen: ALLTID:O
Badat med hajar: Dom har bada med mig
Sett någon dö: Näää
Räddat någon från att dö eller göra sig riktigt illa: Matilda :):)!:)!:)!:):)!:)!:)!


Antingen eller...

Kallt eller varmt:
SVALT
Dag eller natt: beror på
Snö eller regn: snö
Spets eller satin: hööö:O
Vår eller höst: vår
Svart eller vitt: svart
Choklad eller lakris: choklad
Gå eller cykla: cykla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0