Dagens

Dagens frukost: Macka

Dagens lunch: Inget

Dagens middag: Köttbullar:)
Dagens låt: Vetja
Dagensens dusch:
Vid 5:)

Dagens frisyr: Uppsatt lockigt

Dagens smink: Mascara

Dagens planer:  Vara med jonte och sara, bada med några=)

Dagens vill ha: Pengar

Dagens saknad: pappa:(

Dagens drog: nachos HAH

Dagens tråkigaste: Morgonen

Dagens måste: Vetja

Dagens dricka: Ramlösa=)

Dagens mat: nachos

Dagens sjuka: Inget

Dagens kärlek: richard=)=)=)

Dagens mående: bra=)





Vid 8 tiden ikväll for jag och mötte jonte,sen cyklade vi till sara, vi for på coop och köpte nachos och salsa ha läsk HAHAH :] Sen for vi till sara och åt för fullt och såg film. 13 snart 30,. Sen vid halv 11 for jag och jonte. Nu ska jag ta mig lite mat sen sova tror jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0