Söndag, måndag.

Igår (söndag) var jag i klutmark med Amanda, det var skojjigt =)

 Vi åkte med erik och pontus ett tag, och med robin och petter, och typ joppe och jonas,osv =)

efter kultmark for jag hem och var med Jeppe och Stina(L)


Idag (måndag var jag på skolan som vanligt, det var sådär, vi hade NO-prov och det gick INTE bra!!, :S

efterskolan cykladejag hem med jooonas<3 hah (A) , jag var hemma ett tag och såg tv osv, vid klockan 6 for jag till sunnanåkiosken, sen for jag ut och mötte matilda, vi gick runt ett tag sen gick vi och satt oss i lekparken vid emelie, sen gick vi till kullen där Jonas, Emil, Tim, Danne, Alle  var och åkte skidor =).. Men matilda for efter ett tag, då satt vi där och pratade och hadeeskojj=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0