Måndag.

Idag vaknade jag vid klockan 11, på dagen var jag hemma med Nelly, det var skojjigt jag försökte lära hon gå :] :)
Gick väl inte så vidare bra ;)
Senare for jag och Matilda till vitberget(L) . jag träffade Bulan erik Amanda kakan osv :D
Snart ska jag lägga mig och se världens bästa film kalle blomkvist :D
Och nyss berättade mamma att hon och pappa ska snacka allvar med min lärare för dom tycker våran skola gör fel och inte är bra, dom lär så peppade att jag blir typ rädd ;)
Men skolan börja om på onsdag, :(


Innebandy, klutmark, vitberget, Ahlbin, lindberg, gör livet värt att leva

När skolan börja få jag ju träffa oscar igen,... längtar endå lite bara för de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0