Lördag.

På fredagkväll var jag med Isabelle, reb, Amanda, Cheung, Anna och Alexandra=).
Det var kul, vi var hos Amanda och färgade håret på Mig och isa, Så nu är jag typ mörkbrun i håret :]
Sen såg vi film, for hem vid 12 :)


Idag vaknade jag vid 9, då gjorde jag mig klar, duschade osv, men det gjorde jag i onödan, för när jag kom till min match som var på edda som ja trodde att jag inte skulle spela så fick jag spela iaf, så jag spelade matchen och det vart oavgjort 4-4.
Efter matchen så stannade jag matilda matilda Emma mari sara och sofie och skulle kolla på elitseriedamernas match som började klockan 2, efter den matchen som slutade vid kvart i 4 så stannade alla utom sara kvar och tränade litee, typ till halv 5 =) sen for jag hem och åt och duschade, snart ska jag på pan med matilda (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0