hejhej=)

igår (onsdag)
Igår slutade vi klockan 10i 11=) jag hade hk på morgonen, vi gjorde krovstroganoff (A) Sen hade vi menatortid sen slutavi=), jag cyklade och mötte stina, sen for vi till stan, där köpte jag 3 linnen på gina, (ett till stina). Och på hm köpte jag underkläder osv hah :}.
Efter stan gick vi till kanal där vi träffade en massa =) så vi var på kanal i typ 1 timme ;). sen gick vi hem till jonna och var där i en timme också typ, fick träffa nelly<3<3<3<3<3
Sen gick vi vidare till konfan, vi gick hem till stina vid halv 6, sen hämta vi jonas sen for vi till klutmark =)
Och där skulle jag testa åkta snowboard men jag och amanda söööög verkligen på de det gick inte ett dugg bra fick bara ont :] !!


Jätteskojjig dag ^^ =)

Torsdag.. !
Idag hade jag sovmorgon till 20över 9, då hade vi idrott, vi åkte skridskor och jag rammlade hela tiden :(
efter idrotten skulle vi ha svenska men tjejerna slapp de för alla skulle till kuratorn och hon skulle prata om nått :}
jag vart så less på allt på skolan idag. alla lärare var överdrivet jobbiga och allt var jobbigt...
Men nu är jag hemma iaf, håller på att småpacka lite till hemavan imorgon (L)

Skriver meraa imorgon innan jag far :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0