hahaha=)

har inte skrivit här på ett tag nu

men jag kan berättavad jag har gjort när jag inte skrivit =)


Lördag:

jag vaknade vid 9 för jag hade match klockan 11 :). Matchen sööööög verkligen, det slutade 10-3 till dom...

Efter matchen for vi och hämtade stina, sen for vi till klutmark=)

På kvälllen var jag med Matilda, hon sovde hos mig =)


Söndag:

Vi vaknade vid 9 för vi skulle till kaplan klcoakn 10 och kolla när falken spela mot dalen, falken vann med 1-6 ;)

Sen stannade vi där och kollade på lite andra matchem bla, kakan HAha ;)

Sen klockan 2 hade vi själv match :) det gick inte heller så bra vart 1-3 till dom.

Efter matchen for jag hem, på söndagkvälleen var jag bara hemma=)))


Måndag:

Det var jobbigt att börja om skolaaan igen :S inte peppad på en ny vecka....

Men jag hade iaf sovmorgon till klockan halv10=), efterskolan for jag hem och gjorde ingeet.

På kvällen var jag med Petter och Matilda, vi var hos Petter och hadeskojj=)


Tisdag: (idag)

Idag började jag klockan 10, vi hade elevensval som jag inte var med på så jag började som klockan 12 :)

Sen var maria borta så vi hade ingen engelska och fick därför sluta kvart i 2 ;)

Vid halv 3 for jag jonas och matilda till jonas träning, det var bara oscar jonte jesper gustav och adam som var där då.

Sen kollade vi när falken hade träning, det slutade 5.

Efter den for jag hem och vid halv 7 for jag själv och tränade, det gick jättedåligt :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0