<3

Klutmark är verkligen bäst ., :)
Men idag vare inte så skojj, jag och Amanda for dit, när vi kom dit så funkade inte liftem så man fick åka i barnbacken,. och det var jättemkt snö så det gick typ inte åka, så vi gick iaf in :) När vi satt där inne kom matilda, och vi gick ut jag amanda och matilda och väntade på att liften skulle starta men nähä, den gjorde inte det ;)
 Så vi gick in med Joppe och Jonas och var inne typ i en timme sen for vi hem ;).



Jag saknar StinaLindberg mer än allt annan, alla minnen och alla stunder tsm, oförglömmligt.

Och så vill jag säga tack till Jennifer Raattamaa som ALLTID finns där och förstår i alla lägen (L)


---------------------------------------------------------------------------
Jag saknar dig jätte mkt syrrann :(<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0