Torsdag och fredag =)

igår, (torsdag) Var jag på skolan som vanligt, vi hade sovmorgon till 20över 9 =)
Sen slutade vi klockan 2, då for jag och stina till stan, vi var på stan ett tag sen kom jonas dit, då for jag jonas och stina hem till jonna och träffade nelly osv=)
Efter maten så for jag till towa och var med julia towa ander och fredrik, men efterett tag dissade vi ander och fredriik ;)

Idag. (fredag) Har jag inte gjort så mkt, jag fick skjuts till skolan påmorgonen :$
Sen for jag hem vid 1 för jag mådde illa ;D
Nu sitter jag här och sticka på min mössa som måste vara klar, vi gör en på slöjddeen..

Snart ska jag iaf till klutmark med jonas och stina<3


+++++++++ på att min älskling är här =D


och idag fyller Jonna 18år, GRATTIIS=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0