Helgen

Jag var som sakt sjuk torsdag, och fredag,, :/ fast på fredagkväll var jag med Stina Och schöniis, och ander ett tag :)  det var kul, vi såg 1408 och bert ;) Dom for hem vid 12, då gick jag och la mig, på lördagmorgon for jag och Amanda till klutmark, det var jättemkt folk där för det var tävlig. men vi for iaf hem vid 3tiden. På kvällen kom Stina hit, båda var lite småsjuka så vid såg film till halv 10, sen sommnade vi och vaknade kring 12 då for hon hem :)
På söndag morgon for vi till klutmark, där träffade vi en massa folk=) , vi satt och solade på höbalarna i typ en timme med johan schönis och isak lindgreen=). efter klutmark for jag hem, när jag kom hem var nelly och jonna hos oss :D Jag åt nån mat som jonna gjort, sen for jag ut och var med stina och Johan=) -

Imorgon äre skola igen, känner ingen pepp :S , men i veckan far vi till kåbdalis, och v.9 äre prao sen sportlov (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0