Helgen-

Helgen har väl varit helt okej, fast jag har varit trött typ hela :/
Igår (lördag) hade vi match klockan 9 på morgonen :S, men matchen gick jätte bra, vi spelade hur bra osm helst :). fast vi vann bara med 2-1 :$ hah ;)
Efter matchen for jag med stina till klutmark, där träffade vi massa som vi åkte med :)
På kvällen var jag bara hemma och tog det lugnt..

Idag (söndag) vaknade jagvid 10, då gjorde jag mig klar sen for jag ooch stina till klutmark, =)
Efter klutmark for jag hem, och här hemma var pappa alicia marielle och farmor, jonna johan och nelly med :]
men dom for typ efter 30 min ;)  lite senare for jag till matilda, sen kom emelia och lizette dit, då skulle vi igentligen till petter men på vägen mötte vi erik simon och jonas, så vi stannade och var med dom, sen dissade vi emelia julia och liztette och var merom andra ist =)

Imorgon är vi lediiiiiga=) då ska jag och stina på stan <3


Jag saknar er älskligaaar(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0