hej

Pratar du fortfarande med personen du kysste för första gången?
Jag minns faktist inte vem det  var, men om jag tror rätt så jaa.
Har du sett din bästa vän gråta?
Ja
Vad åt du senast?
Mat
Har du fått någon komplimang idag?

Nej, dagen har varit 20 min för mig

Vilka språk pratar din mamma?
Svenska
Senaste piercingen?
öronen
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
hem från hemavan
Gay?
nejtack
Har du haft en stalker?
vad är de:]?
Minns du dina/din musiklärares namn?
Magda
Hur bra är din syn?
jag ser, men jag kan inte påstå att jag har bra syn
Har du varit på ett party?
mitt liv är ett party :$? nej
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
nej
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Jag skulle bli rädd om en text i endator sa att den var kär i min bror.
Har du varit utomlands?
ja
Har du sett din bästa vän naken?
javet inte
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har bara varit på ett
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Nej
Var är dina syskon just nu?
Jag antar att 1 är på skolan och en dagis, en ligger och sover och dom andra 2 har jag ingen aning om
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Jag minns ingen ?
Vem ringde dig senast?
Tobbe
Vilken tid gick du upp imorse?
nyss
Vad ska du göra i helgen?
Vara med vänner
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Vakna:)
Har du färglinser?
nej
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
hah typ prata med tobbe.
Vad är det första du gör på morgonen?
ser julkalendern
Vad ska du göra efter det här?
klä på mig och äta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0