Aaa

DIG:
1. Hur lång är du? 1.60
2. Vad vill du bli när du bli stor? stor
3. Vad pluggar du? Skola
4. Har du långt hår? nej inte så värst
5. Vilken hårfärg har du? Blond
6. Sminkar du dig? Ja
7. Använder du läppsyl? ja.
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? rosa och svart
9. Har du kysst någon idag? Nej


FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? Nej.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? båda
3. Hur många syskon har du? fem st
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? hejdå..?
5. Vilken mat lagade din pappa senast? det minna jag inte
6. Hur många ställen har du bott på? 2 med mamma, några med pappa
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Oftast ingen
8. Vilken familjemedlem är snällast? jag :$
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? minns inte

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Igårkväll med tobbe alle och sara.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Sara, i hennes stuga
3.Har du kysst nån kompis? jarå
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? nej.
5. Vem har du varit kompis med längst? Amanda.
6. Vem känner dig bäst? Sandra.
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? halv år med sandra.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde de? bero på
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag?
Mjukisbyxor, linneoch kofta.
2. Har du bytt om idag?
Ja
3. Favorittröja?vetinte
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? jag vet inte(A)
5. Har du gett bort kläder nån gång? Jaa
6. Har du handlat kläder genom internet? Ja.
7. Har du ljugit om bh-storlek nån gång?
Nej
8. Fulaste plagget andra könet kan ha?
finns mkt.
9. Vad använder du för skor?
Olika.. eller där ljög jag.. typ samma hela tiden.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar?
ja,
2. Klä dig annorlunda? det bero väl på vad som är annorlunda?
3. Vara dig själv? aråå
4. Visa dig i bikini/badbyxor?
Ja
5. Fisa inför din pojk/flickvän?
vet inte:P
6. Pierca dig? Ja
7. Ge dig på utmaningar? ja. eller beropå vad det är
8. Ha sex på offentlig plats? nej.. pinsamt (A)
9. Vara omogen? Ja
10. Äta små kryp? nej..:S

SKOLAN:
1. Vad heter din skola?
sörböleskolan
2. Vad heter din favoritlärare? Finns faktist ingen lärare som jag gillat, men isf christer som jag hari elevensval.
3. Vad är ditt favoritämne? hk
4. Snyggaste läraren på skolan?
ingen.
5. Fulaste läraren på skolan? vet inte?
6. Tråkigaste ämnet? Engelska
7. Har du skolkat mycket senaste året? ganska :( och det ångra jag.
8. Hur tar du dig till skolan? cykel.

Någon:
Som förstår dig: Jonna.
Som du saknar: Pappa
Som du längtar efter: massor
Som du hatar: Vetinte

Vem:
Kramade dig senast: minns inte?
Pussade dig senast: nelly
Var hos dig senast: Alle tobbe och sara
Var du hemma hos senast: typ sara ? :$ en vecka sen.. ?
Ringde dig senast: tobbe
Ringde du senast: tobbe

Jag:
Är singel: än så länge.. :$
Saknar någon just nu: jorå
Är rädd för att bli övergiven: Bero på hur man ser det?
Svär ofta: Nej
Sjunger i duschen: nej
Är en morgonpigg person: Ibland jätte morgonpigg, ibland superduper trött ...
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: säkert.
Är kär i kärleken: Ibland hatar jag kärlek mest av allt, men ibland älskar jag den :$
Skrattar åt mina egna skämt: ja.. ingen annan gör det jju..?
Vill ha barn: Ja

Har du:
Piercingar: bara i öronen,
Syskon: 2 storasyster, 2 småsystrar och 2 storebröder.
Pojk/flickvän: Inte det nu heller.
Jobb: skola
För många vänner: Omöjligt.
Rymt hemifrån: nej
Färgat håret: Ja
Bra självförtroende: nej
Sagt "jag älskar dig" till någon: Ja
Varit kär: ja
Gjort något olagligt: ja
Somnat i skolan: ja
Brutit ett ben: Aldrig
Tappat bort mig i min hemstad: nej
Sett en fallande stjärna och önskat: ja
Varit otrogen: mm och jag ångra det.. :(
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Ja
Smugit ut utan lov: jag får nästan alltid gå ut så det behövs inte
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Ja.
En hemlighet som ingen vet: Ja
Varit på en blind date: nej
Sovit en hel dag: jaa :$ jag och sadra sovsovsov
Somnat gråtandes:  många gånger-

Brukar du:
Titta dig själv i spegeln: ja.
Ha ångest: Ja
Drömma mardrömmar: ibland, men dagen efter kan man typ skratta åt dom?
Klä dig i svart: Ja ibland, fast inte av någon speciell anledning
Hata folk: Jag kan säga tt jag hatar många, fast jag eegentligen inte mena det
Lita på folk: ja, på vissa.

Sista personen som:
Sov i din säng: Jag
Fick dig att gråta: jag själv,
Skrek på dig: Någon. jagminns inte, ingen skriker på mig :$?
Du fick sms från: Tobbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0