igår

Igår gick det typ inte att skriva för internet laggade på kvällen, men iaf var jag på solbacken med mamma jonna och nelly på dagen, köpte mest bara godis. Sen vid 2 när jag kom hem såg jag film osv. Vid 7 kom filip och simon, vi såg film hela kvällen, tills typ 20i 12 då dom gick hem. Sen ringde erik så pratade vi ganska länge sen gick jag och la mig. För idag skulle jag upp 7. För idag är pappa marielle alicia här och marielle ska tävla med sin häst, lycka till lillasyster=) Sen ska jag vara hos Elina hela dagen, Alicia kommer också att vara där. Vid 4 tiden ska mamma hämta mig så ska jag fara och se när sunnanåP95 spela mot P94 hahahaaa.. Skriver mera sen, hejs
_______________________________________________________________________








HAHAHAH var bara tvungen att lägga ut den här bilden nu, jag jonte och saras nachoskväll :]:]:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0