hejhejhejhej

Idag har jag hunnit mktmkt, jag vaknade iaf 7, så gick jag upp och duschade osv sen gjorde jag mig klar,vid 9tiden kom helen och elina och hämtade mig, så for vi till gummark där pappa alicia helena marielle osv var, marielle skulle tävla med hästen,sen vid typ 10 for jag alicia och elina hem till Elina, jag och alina for på ica maxi och köpte glass, sen for vi hem och åt osv, sen åkte alla tillbaka till gummark igen vid 2tiden för då skulle hon hoppa igen, då gick det jättebra för hon, men sen var det en tjej som ramlade av hästan då kom ambulansen osv, då for vi hem, då skjutsade helen hem mig. Sen vid 4 for jag och mötte sara så skulle vi kolla på matchen, 95orna förlorade hhaha :( Efter matchen stod jag jättejätte länge och pratade med Filip simon och sandra, sen for jag och sandra hem och åt osv sen for vi ut och var med Emelie, sen har jag mest prata med erik hela kvälleenn........................ Imorgon blir det iaf att vara med en på dagen, sen ska jag vara med filip på kvällen<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0