hej

Igår hann jag inte skriva nått, men jag var iaf på skolan, på luchen for jag amanda erik jonas osv på coop där var det kö huuuur lång som helst, men vi gick och betala på konstugst ställe så det gick fort. Sen efter skolan for jag hem och åt osv. Sen cyklade jag och sara till kaplan och kolla när falken tränade, efter det tränade P95 P96 och vi, det var 2 från vårat lag, och orkade inte vara med, och sara stod i mål., och erik u andra målet hahah. Sen efter det stod jag ute och prata med robert simon och filip i typ en timme. Sen for jag hem och sov. Nu ska jag snart till den älskade skolan igen<3<3 Efter skolan blir det erik, eller filip och simon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0