hej

Idag vaknade jag klockan 8, kan inte sova längre nuför tiden, men det är ju bra att börja vända på dygnet. Snart ska jag göra mig klar sen ska jag och mamma upp till ica maxi och köpa godis, gottgott. Sen ikväll kanske jag är med Filip ett tag, få se vad som händer. men skriver mer senare iaf.

ÅTTA DAGENS:
Klädsel: mjukisbyxor linne och kofta
Frisyr: uppsatt och lockigt
Roligaste händelse: vakna
Mat: potatis...
Jobb: städa:O
Bästa: Filip
Önskning: vetja

SEX VEM:
Sov du hos senast: typ sara på skolavslutningen
Ringde du senast: Erik
Fick du senast sms av: Erik
Ska du träffa imorgon: Filip trorjag, och familjen
Rörde senast vid dig: Filip
Vill du träffa nu: SANDRA
Spelade du senast ett spel med: datorn

FYRA VAD:
Stod det i senaste smset du fick: " Nej<3 "
Ser du fram emot: när min mobil kommer
Tänker du om att skaffa barn: vet inte :)
Ska du göra nu: göra min klar och fara på icamaxiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0