Erikssss stuga

Igår vid 3tiden for jag Emelie och Sandra till boviken i eriks stuga, där var han och petter. Först satt vi inne och såg tv, sen for vi ut med båten. Vi for till något ställer och fikade. Sen gick vi omkring lite på den däre ön vi var på. Efter ett tag gick alla ner till båten utom jag och Erik, vi satt oss på en sten och pratade ett tag tills petter kom upp och skrek att det läkte bensin, men han ljög. När vi kom tillbaka for Emelie hem. Och vi  såg film, sen gick vi in och åt lite sen bäddade vi och såg en film till. Efter filmen låg vi och pratade jättelänge, tillslut somnade alla vid 3tiden. Men jag försökte hålla erik vaken hela tidne men det gickinte såbra. men jag kännde mig dissad när alla somnade.   Sen vaknade jag iaf vid halv 8 och märkte att erik också var vaken, så vi låg och pratade ett tag tills vi somnade igen, sen vaknade alla vi d11, då gick vi in och åt, sen for vi ut med båten, petter och erik åkte ring, hahahaa. Sen spelade vi tennis och såg film, sen vid 3 kom mamma och hämtade mig och sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0