a

Igår hann jag inte skriva nått, men jag var iaf på skolan som vanligt, sen efter skolan for jag och Filip hem till mig och gjort inte så mycket, såg tv osvosv. Sen for han vid halv 6, då cyklade jag och jonna och nelly till hemmakväll och köpte ben&jerry. Sen vid 7 for jag och Amanda till kaplan och kollade på filips träning, sen efterden stannade jag simon  robert filip och amanda på samma ställe som förra gången och stog och prata i över en timme, sen när vi skulle fara ramlade amanda med cykeln, duktigt gjort ;)

Kommentarer
Postat av: XON

Hejsan!

Besök gärna min blogg.

Jag gör headers, smycken mm

Jag hjälper även till vid tekniska problem.

2008-08-27 @ 07:39:59
URL: http://xon.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahhahaaa, jag och cyklar hör inte riktigt ihop:(

2008-08-27 @ 17:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0