umeå.

Umeå var kiiing, saknar det redan, och det gick jättebra för oss, vi vann första matchen som vi spelade på fredagkväll, sen på fredag när vi skulle borsta tänderna gick jag sara filip simon och robert och sökte en toa över hela skolan, det fanns typ ingen... Sen när vi hittade en så hade typ filip borta tänderna klart.. hah =)<3
, sen spelade vi på lördagmorgon och då vann vi, jag gjorde mål :],,, sen spelade vi lite senare på lördagen då hade vi världens bästa hejarklack, Killarna =)(L) vi vann den också, så vi kom till semifinal som vi spelade på söndag morgon, men vi förlorade den.... Så efter den matchen for vi och packade ihop, och jag och matilda for med hennes föräldrar någonstans och åt korv, haha (A) sen for vi och såg när skellefteibs P95 spelade, jag mari och matilda kollade på den matchen, men dom förlora :( men dom seplade jättebra iaf (=
Påvägen hem skulle vi förbi matildas farmor och farfar, dom hade kattungar (A) och vi fack mat dära osv, sen for vi hem :)
På lördagkvällen bowlade vi, jag bowlade med lovisa vicky och sara, det gick bra för mig typ (A), sen på kvällen var vi med killarna =)

+ på laget, och ++++ på Sara Fahlgren och Småkillarnaa :} <3


  Kommer mera bilder sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0