hejhej =)

Jag visste  inte att det gick och skriva igen, så jag har inte skrivit nått sorry (A) .
menmen, i söndags var jag iaf med jennifer och angelika ett tag, och jonte och sara kom förbi, sen såg jag och jennifer wallander, sen började skolan om, på måndagkväll hade vi match mot killarna, det var typ 3-4 :), på tisdag vare skola sen tränade jag=), idag gick jag hem från skolan för jag började må jättedåligt fick ont i huvet och halsen och allt, och jag vill inte bli sjuk innan umeå i helgen, så jag tror jag är hemma från skolan imorgon, sen på fredag får jag sluta vid 12 !=D

UMEÅ (L)

Kommentarer
Postat av: Tove

Joo! Då ska vi ta bussen! :)

2008-04-02 @ 17:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0