HEJ

har inte kuna skrivapå ett tag nu, :) menmen igår (fredag) var vi lediga, fast det känndes inte så värt för jag mådde illa hela dagen och kunde inte göra nått, men sen kom nelly vid 2tiden och då vart det bättre, sen vid 4 kom challe och lite senare sandra, =) vi gick på coop och köpte lite sen gick vi hem till mig igen och såg film osv :) sen vid 10 for dom.

och idag vaknade jag vid 9 och gjorde mig klar osv, vid halv1 gick jag mamma och nelly in till stan, skulle egentligen möta sandra men vi missade varandra hela tiden :O, så jag gick med mamma, köpte ett par jeans:)
men sen mötte jag sandra, och vi gick och åt på subway, sen for vi hem till mig, sen for sandra hem och åt, sen kom hon tilbaka, då cyklade vi in till stan och hyrde wallander och köpte godis :} sen for vi till mig och såg film, sen datorn sen somnade sandra... och nu ska jag snart sova också=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0