Dagen =)

Det känns som jag hunnit med ganska mkt idag=) Vaknade iaf vid 8ju, sen for jag ut och sprang vid 10, sen när jag kom hem duschade jag och åt osv, sen kom jonna & johan, då hjälpa johan mig igång med cs=) sen kom farfar och farmor och dom. Sen åt vi tårta osvosv.. Sen skulle mamma jonna johan och nelly någonstans då åkte jag med och mamma släppte av mig i stan så åt jag på subway med sandra, sen skulle vi gå från stan till atorp. Då hittade vi en cykel på atorp som vi skulle laga (A) men det gick inte så bra, så vi gick hem till sandra. Sen var vi där et ttag sen tog vi cykel till sibylla och åt där, sen for vi till rampen och träffade per mackep och navve och några ttill var där, då ochdå for vi till våran älskade cykel och skulle laga den, men det gick inge vidare, sen vid 9 for vi till coop igen. sen kom mamma och hämta mig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0