Julafton

Idag äre julafton, det har väl varit helt okej :)
Jag vaknade vid halv 11, då såg jag julkalendern.


Vid 2 tiden for jag till helen och sören och träffade pappa helena Alicia Marielle osvosv.
Vi fick jätte god mat, sen kom tomten, som var sören ;) Vi delade ut paket och sedan fick vi öppna julklapparna ;)
Jag fick  presentkort , frida premeneation, pengar. typde.
Sen vid 7 for jag jonna och nelly hem igen.


När vi kom hem öppnade jag mamma johan nelly och jonna julklapparna, då fick jag. presentkort på gina och h&m jag fick en kamera =)=) och parfym och en handkräm =) och nå mobilsmycke =)


Jag är endå nöjd med julen :)(L)
Men nu ligger jag här hemma och är typ sjuk, jag har jätte ont i halsen :(


Världens bästa.

Kommentarer
Postat av: SANDRAC

MIN PARFYYYYYYYYM

2008-01-11 @ 22:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0